Etiketler

2 Ocak 2017 Pazartesi

ESKİ KIYAFETLERİMİZİ YENİLİYORUZ

merhabalar

özellikle DIY projeleri yapmaktan hoşlananlar için bugün bir yazı yazmak istedim. hem günümüzü hem de sıkıldığımız kıyafetlerimizi biraz olsun hareketlendirmek için araştırma yaptım. gerçekten oldukça basit ve evimizde olan malzemelerle kazaklarımızı gömleklerimizi trend hale getirmek oldukça kolaymış:)

bakalım neler yapabiliriz...


evde bulduğumuz her çeşit boncuğu kullanabileceğimiz bir çalışma olmuş. hem çok eğlenceli hem de oldukça stil durmuyor mu...



bir kaç şerit pulla yapılabilecek harika bir kol detayı...


kanaviçe yapmayı bilenler için 5 dakikalık iş :)




detaylar detaylar...



minicik bir cep bile basic bir tişörtü ne hale getirmiş...


ister tek renk ister karma renk boncuk olsun kıyafetleri hareketlendirmek için yeterli.


bu yakaları giymediğiniz gömleklerinizden çıkarıp işleyebilirsiniz.


ve çok şirin her hırkaya uygulanabilecek çok basit bir hamle... sadece düğmeleri değiştirin :)

kolay gelsin...

not: fikirler alıntıdır.








By bana göre modaysa

3 yorum:

  1. Elleriniz dert,gözleriniz dert görmesin,tam benlik şeyler yapmışsınz tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim ancak yazıda da belirttiğim gibi fikirler alıntıdır yani ben yapmadım:) yine de denediğimde blogda paylaşmayı düşünüyorum:) yine beklerim...

      Sil