Etiketler

3 Ocak 2017 Salı

KIŞ EĞLENCESİ ÖRGÜ İLE CLUTCH ÇANTA MODASI

merhabalar

kış gelmesi demek yünlerin iplerin dışarı çıkması demek ve uzun kış gecelerinde örgü örmek demek benim için. kafama göre tığla ya da şişle başlarım bir modele uzuun uzuun örerim :) bu sene de örgü çantalar oldukça popüler. hem çok şirin duruyorlar hem de gayet kullanışlılar. benim de bu şekilde yaptığım pek çok çantam mevcut. özellikle markete pazara giderken çok iyi oluyorlar hemen yanınıza alıyorsunuz. ben de şu an bir örgü clutch yapıyorum ve bitince blogda mutlaka paylaşıcam :)

bakalım senenin trend örgü modelleri nelermiş....






 bir kaç ponponla güzelleşmeyecek hiç bir örgü tanımıyorum:)





sezonun en trend modası şüphesiz püsküller ve karışık boncuklar !!!  








penye iplerle sadece örgü paspas mı yapılır? hiç de değil!!!


zincir ve püskülle tamamladığınız penye clutchlarınızı her gören hayran kalacak:)

  

kalem kutusunu da kişiselleştirmek isteyenler için bu model oldukça güzel :)


kolay gelsin :)

not: görseller pinterestten alıntıdır.
By bana göre modaysa

1 yorum:

  1. cidden çok güzellermiş; ama ben ki atkı örmek için yün alan; ama beceremeyip aynı gün bırakan :)

    YanıtlaSil